Monday, February 14, 2011

~ kEkAsiH ~

coretan ini khas untuk kekasih yg kurindui selalu..
alhamdulillah,,disaat ini aku masih merindukan dirimu..
masih mendambakan diri untuk bertemu dgn mu..
disaat ku kegelisahan,,ku sebut namamu..
dan aku mencapai ketenangan itu....
kerana,,dirimu mencintai dan dicintai Allah..
ketahuilah akan dirimu,,bahawasanya...
aku sangat mencintai dirimu..

Rasulullah S.A.W.......

hari ini..12 rabi'ul awwal 1432H..
hari kelahiran kekasihku...
Muhammad ya Rasulullah..
hiba rasanya hati ni apabila mngenangkanmu..
aku harap,,aku dapat bertemu dgn mu...
mendapat syafaatmu...
terima kasih ya Rasulullah..
kerana di saat akhir dirimu bernafas didunia,,
engkau tidak lupa mnyebut nama umatmu...
dan memuliakan kaum sejenisku...
aku menghormatimu...
mengkagumimu...
tidak terbalas akan jasa2mu.....
besar pengorbananmu terhadap kami..
umatmu yg seringkali tersesat di bumi Allah..
TERIMA KASIH,,,
TERIMA KASIH,,,
TERIMA KASIH,,,
KEKASIH ALLAH,,
MUHAMMAD S.A.W....

Salam maulidurrasul....



Pesanan ikhlas :: Ehem2..
Saban tahun kita diminta untuk menghayati pengorbanan Nabi Muhammad terhadap kita..umatnya yg tercinta..but,,keep asking ourself..apa bukti kecintaan kita terhadapnya?apa pengorbanan yg kita lakukan untuk baginda? perbanyakkanlah selawat dan doa kepada junjungan besar..kepada kekasih allah..yakni kekasihku..dan kekasih seluruh umat islam di dunia juga..jangan terlalu mengejar cinta duniawi sehingga terlupa akan ukhrawi..
  ~ Aku,dia & sesuatu,, ~

No comments:

Post a Comment